Miért tartana fenn irodát titkárnővel egy most induló cég, vagy vállalkozás, ha az a tevékenységéhez egyáltalán nem kifizetődő? Egy komoly cég életében kell egy biztos pont, ahol meg lehet találni, ami nem változik. Erre nyújt költséghatékony és egyszerű megoldást a székhelyszolgáltatás, melyet megtalál a topcegalapitas.eu oldalon. Ügyfeleinknek rengeteg speciális igényük van. Ugyanakkor elvárják, hogy minden zökkenőmentesen és szakszerűen történjen a vállalkozásukban. Cégünkben, disztribúciós környezetben és üzleti közegben tapasztalt szakemberek dolgoznak, akik tisztában vannak egy cégvezető mindennapjaival. Nem csak egy területre koncentrált szakértők (pl.: ügyvédek, könyvelők), nem csak egy szakterületre, hanem mindenre tudunk figyelni. Szeretnénk, hogy Ön biztos lehessen benne, hogy hivatalos leveleit haladéktalanul kézhez kapja, ezáltal időben tudjon reagálni a hivatalos, határidős levelekre, illetve az ne fordulhasson elő, hogy egy postán felejtett ajánlott levél „nem kereste” jelzéssel megy vissza az adóhatósághoz.